
Smartgaranti
Vårt mål: Att du alltid ska vara 100% nöjd med din beställning
När du beställer fotoprodukter från oss vill vi att du alltid ska vara 100% nöjd med det du får hem. Skulle du till exempel hitta ett stavfel i din inbjudan eller upptäcka att du av misstag valt fel bild till din canvastavla kan du använda dig av vår smartgaranti! Blir något fel så bjuder vi dig nämligen på en ny likvärdig produkt utan extra kostnad!

Skicka ett mail till kundservice (kundservice@smartphoto.se) med ditt ordernummer och skriv smartgaranti i ämnesraden – så hamnar ditt ärende rätt direkt.

Ange i ditt mail vilken fotoprodukt du vill göra om (för snabb service underlättar det även om du redan i detta mail tydligt beskriver vad som har hänt samt skickar med bildmaterial som visar det du beskriver). T.ex. är det ett stavfel i din inbjudan ta bild där stavfelet syns och bifoga i ditt mail.

Som svar på ditt mail kommer kundservice att ge dig enkla instruktioner på hur du ska gå tillväga för att nyttja vår smartgaranti. Följ dessa instruktioner och återkoppla därefter till kundservice.

Har du följt instruktionerna kommer kundservice bekräfta att du kan göra om din beställning (kom ihåg att du själv måste åtgärda felet innan du beställer om). Viktigt: Vänta alltid på bekräftelse från kundservice innan du gör din ombeställning.
Smartgarantin gäller för alla fotoböcker, samtliga kalendrar och agendor, alla fotokort, fotopresenter samt canvas och väggdekoration (gäller canvas, trä-, aluminium-, akrylglas- och postertavla).
Garantin täcker fel i texter, foton och val av design. För mer information om regler och undantag gällande smartgarantin kan du läsa vidare under Villkor och Garantier*. Är du inte nöjd med färgåtergivningen, trycket på din fotoprodukt eller din produkt hanteras detta som en reklamation och du kontaktar även då kundservice.